Műszaki vonalon nyomul az Auchan

A hipermarketek eddig is jelentősen belehasítottak az iparcikkek kereskedelmébe. Az Auchan most egy sajátmárkás műszaki termékcsalád, a Qilive révén ráerősít a folyamatra.

Sajátmárkás műszaki cikk termékcsaládot vezet be Qilive néven az Auchan Magyarországon, a kínálatban kis és nagy háztartási gépek, audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői találhatóak meg.

Ambrus Gábor, az Auchan lakásfelszerelési beszerzési vezetője a cég sajtótájékoztatóján elmondta: az Auchan 2013-ban a legtöbb műszaki termék forgalmazásában 8-11 százalékos piaci részesedést ért el, és arra számít, hogy az új márkával együtt 12 százalékot meghaladó piacrészre tehet szert ebben a kategóriában. Az idén mintegy 100 ezer Qilive termék eladását tervezi a vállalat.

A terveket véleménye szerint alátámasztja, hogy a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint a műszaki cikkek piaca 6,4 százalékkal nőtt 2013-ban. A várakozások szerint a legnépszerűbb termékcsoportok - okostelefonok, tabletek, televíziók, valamint a játékok - együttes forgalma az idén 10 százalékkal bővül.

A 12 országban jelen lévő Auchan a saját fejlesztésű műszaki termékcsaládot 8 európai országban vezette be 2013 negyedik negyedévétől kezdődően. A régióban Magyarország mellett a lengyel és a román áruházakban jelennek meg a termékek, és az idei évi tervekben szerepel az ukrajnai és oroszországi bevezetés is. 

A magyarországi áruházakban a cég sajátmárkás okostelefonjai, tabletjei és sportkamerái már kaphatók, az év végére pedig 600 különböző termék lesz elérhető az Auchan mind a 19 áruházában. Az Auchan vállalat 1961-ben alalkult, 12 országban van jelen és öt üzletága van. Magyarországon mintegy 8000 munkavállalót foglalkoztat.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.