Problémás a biztosítók panaszkezelése
Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határideinek betartására szólította fel a PSZÁF. A K&H Biztosító két felszólítást is kapott. Nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy a munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a biztosító a tájékoztatási kötelezettségét.
A Groupama Garancia kötelezettsége az, hogy tartsa be a panasz ügyintézés határidejét. A Generali Providencia figyelmét pedig arra hívta fel a PSZÁF, hogy tartsa be a gépjármű kárrendezés határidejét.
Végül a Cardif Biztosítót arra kötelezte a PSZÁF, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.