Problémás ügyfélszolgálatok

Szinte az összes vizsgált hulladékkezelő társaság ügyfélszolgálati működésében talált hiányosságokat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. A távhőcégek szintén nem teljesítettek sokkal jobban.

41 hulladékgazdálkodási közszolgáltató társaság ügyfélszolgálatából 39 esetben tapasztalt valamilyen hiányosságot a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) témavizsgálata - közölte a testület. 24 távhőszolgáltató ügyfélszolgálatát is vizsgálták: ezek közül 15 bizonyult problémásnak.

A témavizsgálat célja a távhőszolgáltatás és a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás területén működtetett ügyfélszolgálatok megfelelőségének vizsgálata volt a fogyasztóvédelmi törvényben előírt rendelkezések szempontjából. Az ellenőrzés kiterjedt annak felderítésére, hogy a szolgáltatók betartják-e az ügyfélszolgálatok működtetésére, nyitvatartási idejére és a panaszkezelésre vonatkozó előírásokat.

A lefolytatott ellenőrzések tapasztalatai azt mutatják, hogy a fogyasztók tájékoztatásához fűződő jogának érvényesítése érdekében szükség van a hatósági jelenlétre - szögezi le a hatóság.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.