Piacvezető szeretne lenni a CBA
A CBA ismét piacvezető kíván lenni a magyar élelmiszerkereskedelemben - hangsúlyozta Baldauf László, az idén fennállásának 20. évfordulóját ünneplő élelmiszerkereskedelmi lánc elnöke szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.
Elmondta: külföldön az adott ország kereskedői uralják a hazai piacokat. A magyar vállalkozásoknak is vissza kell szerezniük az ország kereskedelemében a vezető pozíciót, a CBA ehhez növeli az eladóhelyek számát, többi között például úgy, hogy felvásárolja a Magyarországról esetleg kivonuló kereskedelmi láncok üzleteit, korszerűsíti a saját boltjait.
Bár Baldauf László konkrét cégnevet nem említett, tény, hogy a CBA és a Coop korábban közösen indultak a kivonuló Louis Delhaize group itteni portfóliójáért. MIután a Cora hipermarketeket végül az Auchan szerezte meg, úgy tudni, hogy most a CBA-Coop duó a Match szupermarketek és a Profi diszkontok felvásárlását tervezi.