Pálinkával díjazza a hűséget a Tigáz
Az olasz tulajdonban lévő Tiszántúli Gázszolgáltató Zrt. (Tigáz) tavaly májusában indította el hűségprogramját, olyan partnerek bevonásával, mint a Vodafone, az Unicredit Bank és az Agip. A kezdeményezés új fejezetéhez ér azzal, hogy a szeptemberi elsején rendezendő pálinkafesztiválon hivatalosan is bejelentik a Zsindelyes Kereskedőházzal közös kezdeményezésüket egy új, ütős pálinka kifejlesztésére és forgalmazására.
A jóból azonban csak a kiválasztottaknak jut, nevezetesen kétezer palackot töltenek meg a pálinkakülönlegességgel, amelyhez a cég hűséges, és a számlatartozást hírből sem ismerő ügyfelei juthatnak hozzá.
A látogatóknak előbb igényelniük kell a Tigáz és partnerköre kedvezményeinek igénybevételére jogosító hűségkártyát, és ha vállalják, hogy áttérnek a csoportos beszedési megbízásra, ajándéka kapnak egy palack Tigáz-Zsindelyes pálinkát.
A felhasznált gyümölcs minőségéről nem esik szó a Tigáz közleményében, csak annyit jegyeznek meg, hogy a cég sátránál szilvapálinka „tankolható”. Az ingyenesen kiváltható hűségkártya tulajdonosait ezután 10 százalékos kedvezmény illeti meg a Zsindelyes Kereskedőház Kft. mintaboltjában, illetve webáruházában. A rendezvényt a nyírségi Érpatakon tartják.