Ötödik éve vezeti a világranglistát az AXA
Az Interbrand a legértékesebb globális márkákat rangsoroló 100-as listáján (Best Global Brands) az AXA közel 7,1 milliárd amerikai dolláros becsült márkaértékével az 59. helyet szerezte meg idén. A világ egyik legnagyobb biztosítási csoportjaként számon tartott AXA 2009 óta folyamatosan őrzi első helyét a biztosítási márkák között, és a kutatók szerint márkájának értékét tavaly óta öt százalékkal növelte.
Az AXA ezzel a helyezéssel olyan globális márkákat előzött meg a rangsorban, mint például a Ferrari, a Porsche, a Shell, a luxusékszereket gyártó Cartier és a Tiffany & Co., a divatóriás Prada, vagy a Starbucks.
„A világ legértékesebb biztosítási márkájának lenni immár az ötödik egymást követő évben, 160 ezer munkatársunk és értékesítő kollégánk munkájának elismerése mellett, 102 millió ügyfelünk elkötelezettségének is egyértelmű bizonyítéka. A kiemelkedő eredmény egyik legfőbb összetevője az, hogy az AXA képes hatékonyan megkülönböztetni magát versenytársaitól egy olyan szolgáltatóként, amely a helyi igényekből kiindulva, mindenütt ügyfelei pénzügyi biztonságának megteremtéséért dolgozik a világ 57 országában” - hangsúlyozza közleményében Bunghardt Csaba, az AXA Biztosító Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Míg 2009-ben az AXA márkájának értékét 6,5 milliárd dollár körüli szintre becsülte az Interbrand, addig 2013-ban ez az érték már eléri a 7,1 milliárd dollárt.