Online hipermarketet indított a Ringier és a Full Market Zrt.

A Hiper.hu élelmiszer- és vegyes termékkörű árut kínál majd az interneten. Rövidesen jelentősen kibővülhet az eddig csak egyszereplős online FMCG-kereskedelem.

Elindult Magyarország első online hipermarkete, a Hiper.hu a Ringier és a Full Market Hungary Zrt.  együttműködéseként. Az áruház online nyújt teljes körű FMCG-termékkínálatot.

Mihók Attila, a Ringier Magyarország ügyvezető igazgatója, a Népszabadság elnök-vezérigazgatója (jobbra), valamint Urbán Zsolt, a Full Market Hungary Zrt. vezérigazgatója mutatta be a különleges, új online szolgáltatást
Az eseményen Mihók Attila, a Ringier Magyarország ügyvezető igazgatója, a Népszabadság elnök-vezérigazgatója, valamint Urbán Zsolt, a Full Market Hungary Zrt. vezérigazgatója egy különleges, új online szolgáltatást mutat be.

A Hiper.hu eCommerce technológiai, kereskedelmi és marketing hátterét a Full Market Hungary Zrt. adja, míg a márkanevet és az értékesítés-ösztönzéshez szükséges médiatámogatást a Ringier médiavállalat biztosítja online, print és egyéb digitális médiamegoldásaival.

A Hiper.hu egyedülálló online szolgáltatás. Mind a Hiper.hu márkanévvel, mind felületeinkkel és tartalmainkkal egy olyan versenyképes terméket támogatunk, amely plusz bevételi forrást jelent a cégnek. A Ringier ezzel a digitális bevételeit növeli alternatív módon, és egy értékes új online márkát épít” – nyilatkozta Mihók Attila, a Ringier Kiadó Kft. ügyvezető igazgatója. (A Ringier a Népszabadság Zrt. többségi tulajdonosa.)

Az online kereskedelem Magyarországon is egyre népszerűbb a fogyasztók körében, évről évre többen keresnek az interneten keresztül szolgáltatásokat és termékeket, amelyekért nem kell bemenni az áruházakba, hanem pár nap alatt meg is kaphatják otthonukba a vásárlók.

A Hiper.hu célja, hogy hipermarket nagyságú kínálatot hozzon létre úgy, hogy egyben egyedi házhozszállítási ajánlattal a vásárlók akár már 4 óra alatt is megkaphatják a megrendelt termékeket Budapesten és az agglomerációban. A vidéken lakóknak sem kell sokat várniuk, mert a délután 17 óráig megrendelt termékeket már másnap reggel 8 órától várhatják. Különlegesség még a hétvégi kiszállítás is, amelyre eddig vagy nem, vagy súlyos felár ellenében volt csak lehetőség.

A Hiper.hu marketing/trade marketingstratégiáját a Full Market Hungary egyik alapítója, a HD Group Kommunikációs Ügynökség dolgozta ki, amely már a 90-es évek végétől jelentős szereplője a trade marketing szolgáltató szektornak. 

A Hiper.hu minden bizonnyal kemény versenynek néz elébe: eddig az online kiskereskedelmi szektorban csak a magyar GRoby kínált FMCG-termékeket, azonban nemrégiben a brit Tesco is bejelentette, hogy még az idén indít egy webshopot Magyarországon, illetve a térségben, és szakértők szerint a Tesco lépését minden bizonnyal más itteni kereskedelmi hálózatok is követni fogják. 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.