Októberig lenyeli a telekomadót a Tesco Mobile

A távközlési adó július 1-ei bevezetése ellenére a Tesco Mobile garantálja, hogy percdíjait legalább október 1-jéig nem emeli.

A társaság közleménye szerint a szolgáltatásuk március 1-jei indulásakor az ígérték, hogy tarifáikat mindenkor az átlátható, könnyen megérthető percdíjak fogják jellemezni. A társaság ehhez kívánja tartani magát a jövőben is, anélkül, hogy az új adót bármilyen formában beépítené a szolgáltatás díjába.

„Hiszünk abban, hogy üzleti modellünk, amely szerint teljesen független virtuális szolgáltatóként, önálló cégként kötünk szerződést ügyfeleinkkel valódi előnyt és értéket teremt a hazai távközlési piacon” – mondta Reszkető Péter, a Tesco Mobile cégvezetője.

„A Tesco Mobile legnagyobb erőssége pont üzleti modellünk, melynek kiemelkedő sajátossága a függetlenség és a rugalmasságból eredő hatékony működés. Rugalmasságunkból és az eddigi erős ügyfélszerzésből eredően találtunk forrást az új adó költségeinek finanszírozására, így nem kívánjuk az új adó miatti megnövekedett terheinket az ügyfeleinkre tovább hárítani. A Tesco Mobile garantált percdíjakat biztosít ügyfeleinek legalább 2012. október 1-jéig, így mobilköltségeik továbbra is változatlanok maradnak az új távközlési adó bevezetését követően.”

A Tesco Mobile Dupla tarifa alapkoncepciója, hogy minden feltöltést megdupláz, azaz a feltöltés mértékével megegyező bónuszt ír jóvá az ügyfelek egyenlegén. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy például egy 2000 forintos feltöltéshez 2000 forintos bónusz jár, ami összesen 4000 forintos lebeszélhetőséget jelent az ügyfelei számára. Emellett havi 10 megabyte díjmentes mobilinternet adatforgalom is elérhető minden Tesco Mobile ügyfél számára az aktiválást követően azonnal. Ezen az új távközlési adó bevezetése ellenére sem kíván változtatni a Tesco Mobile.

A közlemény szerint a Tesco Mobile működésének első három hónapja kiemelkedően sikeresnek bizonyult. A tulajdonosok időszaki célkitűzéseit lényegesen meghaladta az értékesítés mennyisége.

A szolgáltatás az ország minden részén, a fővárosban és vidéken egyaránt kedvező fogadtatásra talált. Az első három hónap tapasztalatai alapján nagyon sikeres a mobil internet szolgáltatás is, sok fiatal ügyfél veszi igénybe ezt a szolgáltatást. Számukra kiemelten előnyös a havi 10 megabyte díjmentesen elérhető szolgáltatás, amely minden aktív ügyfél részére elérhető a jövőben is.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.