Nagyot esett a Puma
Erősen visszaesett a Puma sportszergyártó profitja az idei év első negyedében, mert a recesszió elvette az emberek kedvét a vásárlástól, és sokba került az átalakítás is.
Az adózott eredmény mindössze 5,6 millió euró volt a január-március közötti időszakban, egy évvel korábbi 90 millióval szemben. Az üzemi eredmény rendkívüli tételek nélkül 9,4 százalékkal esett vissza 114 millió euróra. Az értékesítés árbevétele 1 százalékkal 738 millió euróra esett, egy évvel korábban még 741 millió volt. A 14 évig tartó folyamatos növekedés után a társaság kénytelen alkalmazkodni a recesszió miatt megváltozott piaci körülményekhez, s az idén folytatja tavaly megkezdett takarékossági programját. Ebben egyebek mellett a beruházások megkurtítása, üzletek bezárása, egyes üzletágak karcsúsítása szerepel a cég pénteki közleménye szerint.
Usain Bolt tavaly Pekingben - akkor még minden fényesen csillogott a Pumánál