Belép a mobilpiacra a UPC
Mobilinternet szolgáltatásokat vezetett be a mai naptól a UPC Magyarország. A upc mobilinternet néven nyújtott, laptopokkal és tabletekkel használható szolgáltatásokat a cég elsősorban saját lakossági és üzleti előfizetőinek kínálja kedvezményes árakon.
Betzalel Kenigsztein, a UPC vezérigazgatója sajtótájékoztatóján elmondta: az egy csomagban kínált vezetékes szolgáltatások sikerére alapozva tovább bővítik termékpalettájukat. A vezérigazgatója meggyőződése, hogy a kombinált vezetékes és mobil ajánlatok egyre jelentősebb szerepet töltenek be, és ezzel is élénkítik a versenyt a távközlési piacon. Betzalel Kenigsztein nagyon fontos lépésnek tartja a mobil irányba történő bővítést, amivel elsősorban a már meglévő ügyfeleket célozzák meg.
A UPC mobilinternet előfizetői havonta egy, három vagy hat gigabájt adatmennyiséget használhatnak fel korlátozások nélkül, másodpercenként 7,2 megabit-es letöltési sebességgel. Ezt igényeiknek megfelelően bármikor könnyen megemelhetik 21,1 megabitre. Az előfizetők számára továbbá a UPC díjmentesen biztosítja az interneteléréshez szükséges SIM kártyát és USB modemet.
Császár Zoltán, a UPC mobil üzletágának igazgatója elmondta, hogy bár a hálózatot a Vodafone biztosítja, az ügyfélkapcsolatokat, a termékfejlesztést, a szolgáltatás aktiválását, a technikai segítségnyújtást és a számlázást viszont maga a UPC végzi.
Arra kérdésre, hogy a UPC miért csak most lépett be a mobilpiacra, Betzalel Kenigsztein vezérigazgató azt a választ adta, hogy a cég mindig is megfontoltan, óvatosan cselekszik. Éppen ezért most még adatszolgálatást kínálnak, de 6-9 hónap múlva talán már arról is beszámolhatnak, hogy hangszolgáltatással is jelentkeznek.