Minden tiszteletük Talmáé, de...

Minden tiszteletük Talmácsi Gáboré, de a Forma-1 nagyobb reklámértékkel bír, mint a gyorsasági motoros világbajnokság, ezért tárgyal a Hell energiaital magyar gyártója a Williams és a Brawn GP csapattal egy hosszútávú szponzorációról - mondja a cég egyik igazgatója. A gyártó új piacokra is betörne a száguldó cirkusz hozta hírnévvel.

Mint arról beszámoltunk, a Hell energiaital magyar gyártója előrehaladott tárgyalásokat folytat a Forma-1-es idénynyitón kettős győzelmet arató Brawn GP-vel és a Williams istállóval. A Candy Globe lehetne az első magyar vállalkozás, amely hosszútávú szponzori megállapodást köt a versenysorozatban. Az együttműködés várhatóan egy hónapon belül megszületik valamelyik gárdával.

Arról, hogy pontosan mekkora összeggel járulna hozzá a Hell a Williams vagy a Brawn GP költségvetéséhez, még folynak az egyeztetések.

– Egyelőre egy istálló támogatásában gondolkodunk, de ki tudja, mit rejt a jövő – mondta lapunknak Tomas Grosch nemzetközi stratégiai igazgató, akinek régi terve volt, hogy bevigye a céget a Forma-1 támogatói közé. Hozzátette: semmit nem szeretnének elkapkodni, időre van szükség az optimális feltételek kidolgozásához, ezért nem tippelné meg, végül melyik csapattal sikerül megegyezniük.

– Mind a Brawn GP-ben, mind a Williams-ben látunk potenciált. Ahogy az Ausztrál Nagydíj végeredménye is bizonyítja, jól választottunk, hiszen a futamon mindkét istálló pontszerző lett – tette hozzá.

A Hell már névadó szponzora a magyar bajnokságban induló Mitsubishi Racing Team ralicsapatnak, amely egy WRC-s és egy N-kategóriás autót is indít. A gárda tavaly megnyerte a sorozatot. Az energiaital névadó támogatója a magyar bajnokság kiemelt futamainak, de quad, drift autóversenyeket és ultramaraton renedzvényeket is szponzorál, csakúgy, mint Romániában a végső győzelemre is esélyes, N kategóriás Hell Racing Teamet. Ezen kívül a Hell kiemelt szponzora a hazai Tankcsapda zenekarnak.

– Minden tiszteletünk Talmácsi Gáboré, aki remek versenyző – válaszolta a nemzetközi stratégiai igazgató arra a kérdésre, felmerült-e az az ötlet, hogy a magyar világbajnokot támogassák – mi azonban most egy Forma 1-es csapat szponzorációjában gondolkodunk, ez jobban beleillik a terveinkbe. Ez a sorozat óriási reklámértékkel bír, és annak következtében, hogy a válság miatt számos vállalat kiszállt, valamivel könnyebb bekerülni azoknak, akik megfelelő tervekkel, hosszútávú stratégiával rendelkeznek – véli Tomas Grosch.

A Candy Globe természetesen készített piacelemzést arról, milyen hatással lehet egy esetleges Forma-1-es együttműködés a Hell forgalmára. – Felmértük a meglévő piacainkban rejlő potenciált és a további terjeszkedéssel kapcsolatban is rendelkezünk tervekkel. Viszonyítási alapnak legyen elég az, hogy egy európai lakos éves szinten átlagban több mint tíz energiaitalt fogyaszt – mondta Tomas Grosch.

A Hellt 16 országba - a többi között Franciaországba, Németországba, Izraelbe, Romániába, Szlovákiába - exportálják, tavaly több mint százmillió darab fogyott belőle.

Talmácsi Gábor világbajnok motorversenyző érkezik sajtótájékoztatójára, ahol bemutatták Aprilia RSA típusú versenymotorját
Talmácsi Gábor világbajnok motorversenyző érkezik sajtótájékoztatójára, ahol bemutatták Aprilia RSA típusú versenymotorját
Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.