Millió prémiumautó visszahívása
A BMW 1,3 millió autót hív vissza, mert a 2003 és 2010 között gyártott 5-ös és 6-os sorozatú modelleknél a csomagtérbe épített akkumulátor kábele a hibás beszerelés miatt megsérülhet és zárlatot okozhat, ami szélsőséges esetben tűzveszélyes.
A Porsche 102 ezer Cayenne sportterepjárót hív vissza a fényszóró rögzítésének ellenőrzésére: az érintett modelleket 2010 márciusa és 2012 januárja között gyártották. Az USA Közlekedésbiztonsági Hivatalának (NHTSA) közleménye szerint erős fékezésnél kieshetnek a lámpatestek.
Az észak-amerikai piac népszerű személyautója, a Toyota Camry sem ússza meg visszahívás nélkül: 50,5 ezer Camry modellnél, valamint 485 ezer Tacoma pickup típusnál és 116 ezer Venza terepjárónál a féklámpakapcsolókat kell ellenőrizni és szükség esetén cserélni, a javítás harminc percet vesz igénybe.
Világszerte 11 119 darab 2012-es évjáratú S60-as és XC60-as Volvót kell szervizbe vinni, mert a kínai minőségellenőrzési hivatal szerint a padlóváz hangszigetelésére használt rugalmas anyag megnyúlhat, és megkeményedve kidörzsölheti a légzsákot vezérlő kábelt, valamint az üzemanyag-vezetéket, a benzin- vagy gázolajszivárgás pedig tűzveszélyes lehet. A jelenség még nem okozott balesetet, és az újabb modelleknél már módosították a gyártási eljárást. A Magyarországon érintett negyven tulajdonost már értesítették, autóikat átvizsgálják, és ha kell, díjmentesen cserélik az alkatrészeket.