Menetrend szerint halad az M0 bővítése
Az M0-ás M1-es és M6 autópályát összekötő szakaszán folytatódtak támfal építések, a Dulácska völgyhídnál pedig a burkolatok összebetonozása és a külső szegélyépítés adott munkát az útépítőknek – derül ki a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt lapunkhoz eljutatott közleményéből.
A támfal kialakítás során a földmunka mellett a mészkőfal bontása is szerepelt az építők munkarendjében. De ütemesen haladnak a forgalomtechnikai állapot és az üzemi hírközlő hálózat terveinek véglegesítésével is.
A csonka körgyűrű M6-ost az 51-es számú főúttal összekapcsoló szakaszán, a Hárosi-Duna-hídnál zajlik a fenékelemek szerelése, a mederkotrás, a cölöpözés előkészítése. A Soroksár-Duna-hídnál a szádlemezek leverése illetve a próbacölöpök visszavésése. Ezen a szakaszon süllyedésmérést, terület-előkészítést és háttöltés-építést is végeztek.
Az 51-es főúttól az M5-ösig vezető szakaszon, az 5-ös úti csomóponti ágakban földműépítést, az 5-ös úti csomópont közelében, a 261-es hídnál alapozási munkákat végzett a kivitelező. A 28-as és a 29-es kilométerszelvény között javítóréteget építettek be. Az 51-es úti csomópontnál pedig megkezdték az építési törmelék szétválogatását.
A kivitelezők mindhárom építési szakaszon várják a tartós olvadást, hogy hozzáláthassanak az idei évre tervezett, jelentős építési munkálatokhoz.