Megszavazták a reklámadó változásait

Továbbra is nulla százalék marad a reklámadó mértéke a 100 millió forintot meg nem haladó adóalaprész után - ez korábban 500 millió forint volt -, az adóalap a feletti része után ugyanakkor valamennyi alanynak 5,3 százalékos adót kell fizetnie. Ezt megelőzően progresszív kulcsokról volt szó. 

114 igen és 50 nem szavazattal fogadta el a Ház a reklámadó mértékének változtatását, amiket a kormány kezdeményezett, miután az Európai Bizottság két szervezete is vizsgálni kezdte a jogszabályt – írta a hvg.hu.

A reklám-közzététel adóköteles megrendelése után alkalmazandó 20 százalékos adó 5 százalékra mérséklődik.

Egy átmeneti szabály lehetővé teszi, hogy a reklám-közzétételi adókötelezettségre vonatkozó adómértéket a 2014. évi és a 2015-ben kezdődő adóév adókötelezettségének megállapításakor is alkalmazni lehessen.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.