Mégsem lesz kínai a Pierre Cardin
Megvásárolta két kínai vállalat a Pierre Cardin divatcégtől a francia luxusmárka kínai használatára vonatkozó jogokat. A két cég összesen 200 millió eurót fizet a jogokért, közölte hétfőn a párizsi divatház, amely a sajtóhírek ellenére mégsem kerül teljesen kínai kézbe.
A bejelentéssel a társaság pekingi sajtóhíreket helyesbített, amelyek szerint kínai tulajdonba kerülhet a Pierre Cardin márka. A névadó, a csütörtökön 87. születésnapját ünneplő Pierre Cardin közölte: nem folytattak tárgyalásokat a világ valamennyi országára kiterjedő licencszerződésről.
A partnerek, a Jiangsheng Trading Company és a Cardanro, kizárólag kínai területen használhatják a Pierre Cardin logót, és csak ruházati termékeken és kiegészítőkön. A francia divattervező 1949-ben nyitotta első üzletét, és harminc évvel később a nyugati tervezők közül elsőként tartott divatbemutatót Pekingben.