Mától indul a Mol mobilszolgáltatása

Mától indul a Mol mobile, az olajtársaság saját márkás - a Magyar Telekom hálózatára és Samsung készülékekre épülő - mobiltelefon-szolgáltatása. A Multipont törzsvásárlói programban részt vevők számára a percdíj 28, a többiek számára 40 forintra jön ki.

Szeptember 2-án saját márkás mobilszolgáltatással jelenik meg a piacon a Mol, teljes egészében a Magyar Telekom hálózatára támaszkodva - erősíti meg mai közleményében korábbi értesüléseinket az olajtársaság. A szolgáltatás, amit a két vállalatcsoport között korábban létrejött stratégiai együttműködés keretében alakítottak ki, a Multipont Törzsvásárlóknak járó feltöltési kedvezmények, illetve az országos kúthálózat miatti könnyű elérhetőség révén lehet vonzó - fogalmaznak.

A töltőállomásokon 1500, 3000, 6000 és 9000 forintért lehet feltölteni a telefon egyenlegét. Webes feltöltésnél – 1500 forint felett – az ügyfelek maguk választhatják meg a feltölteni kívánt összeget 100 forintonkénti lépésekben. Emellett a Mol mobile-ügyfelek számára kényelmi szolgáltatások (mobilvásárlás-szolgáltatás, nemzetközi barangolás, online önkiszolgáló ügyfélszolgálat), valamint összecsomagolt adat- és SMS-csomagok is elérhetőek lesznek.

A Mol mobile Instant Talk feltöltőkártyás tarifacsomagja a Multipont törzsvásárlói programban részt vevők számára nyújtja a legkedvezőbb készülékajánlatokat, feltöltési kedvezményeket és a kedvezőbb percenkénti díjakat. A törzsvásárlók egyenlegüket forint és Multipont vegyes fizetéssel is felölthetik. Ebben az esetben garantált feltöltési kedvezményt kapnak. Így akár 28 forintra is kijöhet a lebeszélhető percekre kiszámított legkedvezőbb díj. A szolgáltatás perc- és SMS-díja a Multipont tagsággal nem rendelkező valamint a Multipont feltöltési kedvezményét nem kihasználó ügyfelek számára egységesen 40 forintba kerül.

A Mol mobile portfóliójában induláskor hagyományos és érintőképernyős Samsung készülékek lesznek elérhetőek. Utóbbinál az egyik modell Android operációs rendszerű.

A Mol a régió olajipari vállalatai közül elsőként jelent meg önálló, saját márkával a távközlési piacon. AMol mobile szolgáltatásának legfontosabb előnye, hogy a kutak országos elérhetőségének köszönhetően az ügyfél akár éjszaka is pillanatok alatt megvásárolhatja az igényeinek megfelelő készüléket, vagy feltöltheti egyenlegét - írják.

A lépés illeszkedik a Mol magyarországi stratégiájába, amely bővíteni kívánja a töltőállomásokon kínált szolgáltatások körét. Ennek keretében indult például a Magyar Postával közösen a Postapont szolgáltatás, a kerékpárosokat megcélzó bringaprogram vagy használt sütőolaj begyűjtését célzó akció is.

Horváth Dori Jenő, a Mol magyarországi kiskereskedelmi igazgatója a közleményben utal arra, hogy a márka hamarosan határainkon túl is elérhető lesz.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.