Marketing és PR kampányokat indít a MÁV-Start
Az első felhívásban marketing és PR kampányok szakmai előkészítése és kivitelezése szerepel. A feladat része három nevesített, közterületi, írott és az elektronikus média eszközeivel megvalósítandó integrált kampány.
A három kampány tartalma: nemzetközi forgalom, hivatásforgalom és menetrendváltás. A nyertesnek - egyebek mellett - még szórólapokat és menetrendi anyagokat kell gyártania, hirdetéseket kell megjelentetnie, és nyereményjátékot szervezni.
A munka becsült ellenértéke: nettó 50-75 millió forint közötti összeg.
A másik felhívás marketing és PR kampányok kreatív előkészítésére szól, az előbbi felhívás tartalmának megfelelően. Ennek a keretösszege nettó 20 millió forint.
A közbeszerzésekre szeptember 24-ig lehet jelentkezni. Az ajánlatkérő október 8-ig értesíti azokat a pályázókat, akik a második fordulóba jutva ajánlatot tehetnek.