Már ne keresse a Tesco Mobile-t
A szolgáltatóváltás után egyes tarifák továbbra is elérhetők maradnak, bizonyos opciók és feltételek ugyanakkor megszűnnek.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei egyoldalú szerződésmódosítással változnak, így a hatósági szabályozás értelmében az ügyfél - számára hátrányos változások esetén - azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az értesítés kézhez vételét követő 15 napon belül.
Egy tavalyi jogszabály-módosítás értelmében kártyás előfizetés megszűnésekor a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni az ügyfélnek.
A Tesco Mobile 2012 márciusában kezdte meg működését, a vállalatot a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország alapította 50-50 százalékos részesedéssel. A cég virtuális mobilszolgáltatóként működik, saját hálózati infrastruktúrával nem rendelkezik, a szolgáltatásnyújtáshoz a Vodafone hálózatát bérli.