Már javítják a hibás gázszámlákat
A tájékoztatás szerint a Főgáz a Dél- és Közép-dunántúli megyékben működő nyolc új irodájában meghosszabbított nyitva tartással várja a fogyasztókat. Így a február 9. és február 23. között, a korábbi szolgáltató, az E.ON által kiállított, a "diktálós fogyasztókat" érintő számlákban múlt héten felfedezett hibás adatok javítása folyamatban van.
A korábbi szolgáltató elismerte felelősségét és együttműködik az új szolgáltatóval a probléma megoldásában. A legtöbb fogyasztó elfogadja, hogy a márciusi tényleges mérőállás diktálásának eredményeként a következő számlában megtörténik a túlszámlázás jóváírása. Aki viszont azonnali korrekciót kér, annak a Főgáz erre is ad lehetőséget.
A gyorsabb ügyfélkiszolgálás érdekében most hosszabb nyitva tartással várja a fogyasztókat a Főgáz az érintett megyékben. A Főgáz online ügyfélszolgálata pedig a nap 24 órájában önkiszolgáló ügyfélszolgálatot biztosít az ügyfelek részére. A Főgáz érintett - pécsi, székesfehérvári, szekszárdi, veszprémi, kaposvári, zalaegerszegi, dunaújvárosi, nagykanizsai - ügyfélszolgálati irodáiban hosszabb nyitva tartással, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 8 és 17 óra, szerdán 10 és 20 óra várják a fogyasztókat; március 5-én, szombaton az irodák 8 és 14 között lesznek nyitva - tartalmazza a tájékoztatás.