Luxusipar - luxusprofittal

A világ legnagyobb luxusipari társasága, a francia LVMH csoport 73 százalékkal növelte tavalyi profitját: adózott eredménye 3,03 milliárd euróra emelkedett az egy évvel korábbi 1,76 milliárd euróról.

Az LVMH, amely egyebek között a Fendi divatház és a TAG Heuer óramárka tulajdonosa, 19 százalékkal 20,32 milliárd euróra növelte tavalyi eladásait.

A tavalyi utolsó három hónapban, ami az ágazat szempontjából a legfontosabb időszak az eladások 20 százalékkal 6,11 milliárd euróra emelkedtek, ami azt jelzi, hogy továbbra is nagy volt a a karácsonyi kereslet luxuscikkek iránt.

A cég kisebb riválisai, a brit Burberry Group, és az amerikai székhelyű Tiffany & Co. ugyancsak javuló eladási adatokat közölt a múlt év utolsó negyedéről.

 Az LVMH-n belül a Louis Vuitton márkanév alatt futó divatcikk eladás 20 százalékkal 2,12 milliárd euróra nőtt a decemberig tartó három hónapban.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.