Leállt a MÁV internetes jegykiadási rendszere
A MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere technikai okok miatt bizonytalan ideig nem elérhető - közölte a vasúti társaság. (A dokumentum neve szerverleállás, ami minden valószínűség szerint a hiba okára utal.)
A jegykiadó automaták az ország egész területén nem üzemelnek. A szakemberek jelenleg is folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán, mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél előbb újra az utasok rendelkezésére álljon a teljes e-ticket rendszer.
Azok az utasok, akik már az interneten keresztül megváltották a belföldi menetjegyüket, de még nem nyomtatták ki a jegykiadó automatából, a menetjegy nélkül is felszállhatnak a vonatra.
Ehhez és a pótdíjazás elkerüléséhez mindenképp az együttműködésükre van szükség a vonat fedélzetén - közlik.
Az érintettek a menetjegy megvásárlásának igazolásaképpen feltétlenül szükséges, hogy megadják a jegyvizsgálónak az email-címüket és a vásárlás időpontját. Ez alapján egy úgynevezett utasleadási lapot töltenek ki.
Ezt a dokumentumot az utasnak el kell juttatni a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára e-mailben (eszrevetel@mav-start.hu), faxon (06 1 511 2093), levélben (MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.) vagy személyesen.
A személyszállító vasúttársaság kéri, hogy az ebben az időszakban nemzetközi jeggyel utazni szándékozók az indulás előtt keressék fel a személyes ügyfélszolgálatok egyikét. Ezek elérhetőségei a MÁV-START Zrt. honlapján megtalálhatók.
Az okozott kényelmetlenségekért a vasúttársaság az utasok elnézését kéri.