Leállt a MÁV internetes jegykiadási rendszere

Szerverleállás miatt határozatlan ideig nem válthatnak interneten menetjegyet a MÁV utasai - közölte az állami vasúttársaság. Azok, akik már váltottak de még nem használták fel, utazás során komoly adminisztrációval kerülhetik csak el a büntetést.

A MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere technikai okok miatt bizonytalan ideig nem elérhető - közölte a vasúti társaság. (A dokumentum neve szerverleállás, ami minden valószínűség szerint a hiba okára utal.)

A jegykiadó automaták az ország egész területén nem üzemelnek. A szakemberek jelenleg is folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán, mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél előbb újra az utasok rendelkezésére álljon a teljes e-ticket rendszer.

Azok az utasok, akik már az interneten keresztül megváltották a belföldi menetjegyüket, de még nem nyomtatták ki a jegykiadó automatából, a menetjegy nélkül is felszállhatnak a vonatra.

Ehhez és a pótdíjazás elkerüléséhez mindenképp az együttműködésükre van szükség a vonat fedélzetén - közlik.

Az érintettek a menetjegy megvásárlásának igazolásaképpen feltétlenül szükséges, hogy megadják a jegyvizsgálónak az email-címüket és a vásárlás időpontját. Ez alapján egy úgynevezett utasleadási lapot töltenek ki.

Ezt a dokumentumot az utasnak el kell juttatni a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára e-mailben (eszrevetel@mav-start.hu), faxon (06 1 511 2093), levélben (MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.) vagy személyesen.

A személyszállító vasúttársaság kéri, hogy az ebben az időszakban nemzetközi jeggyel utazni szándékozók az indulás előtt keressék fel a személyes ügyfélszolgálatok egyikét. Ezek elérhetőségei a MÁV-START Zrt. honlapján megtalálhatók.

Az okozott kényelmetlenségekért a vasúttársaság az utasok elnézését kéri.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.