Az EBRD tőkét juttat a WAZ Médiacsoportba
A partnerek számára egyaránt fontos, hogy a kelet-közép-európai média politikailag és gazdaságilag függetlenül fejlődhessen. Bodo Hombach kiemelte a média szerepét a korrupció elleni harcban. A nyomtatott sajtóban minden hirdetési nehézség és a példányszámok csökkenése ellenére is még mindig több üzleti lehetőséget látnak, mint az online médiában.
Kérdésre válaszolva Bodo Hombach utalt arra, hogy a magyarországi hálózat (ebbe tartozik a HVG) kialakítása még nem fejeződött be. A hirdetések recesszióval járó csökkenését átmeneti jellegűnek tartja, mint fogalmazott: nincs mit tenni, ki kell böjtölni ezt az időszakot.
A WAZ 33 napi-, 18 hetilapot és közel 700 egyéb sajtóterméket jelentet meg Németországban, Ausztriában és még további nyolc országban.