Fontos az energiaellátás biztonsága
A műszaki ügyintézés főleg a nem lakossági fogyasztókat aggasztja. A szolgáltatásoknál a reklamációs - főleg a telefonos - ügyintézés verte ki a biztosítékot. A számla sokaknak nem érthető, az árakat kritikával illették. A környezetvédelemért egyre kevesebben áldoznának többet.
Fura módon az áramszolgáltató-váltás lehetőségének ismertségéről is kérdezték a lakosságot - 36 százalék igennel felelt -, miközben erre ma nincs gyakorlati lehetőség.
A gázszolgáltatás folyamatosságával, a mérés pontosságával nagyjából elégedettek voltak a válaszolók. Többen kritizálták a minőséggel és a fűtőértékkel kapcsolatos tájékoztatást. (Ez nem a rendszerüzemeltető feladata.) A telefonos ügyfélszolgálattal különösen a nem lakossági ügyfelek elégedetlenek. Hatvan százalék részben arányosnak tartja az árat a kapott szolgáltatással. A lakosság körében 58 százalék tud a szolgáltatóváltás tényleges lehetőségéről, 9 százalék tervez ilyen lépést.