Fapados premier
Nem az autó indult nehezen, hanem a gyártása, pedig többször bemutatták, és többször változott az ára is a százezer rúpiás modellnek, melyet Rattan Tata megálmodott. Egy éve elkészült a Nano prototípus, ám a gyár építésével gondok voltak, mert a Nyugat-Bengál állambeli Szingur városka közelében fekvő 400 hektártól nehezen akartak megválni a földművesek.
Hétfőn már forgalmazzák a világ legolcsóbb autóját, igaz, még csak Indiában. A 33 lóerős teljesítményű motorral hajtott, és három méternél alig hosszabb, négyüléses mini öt liter benzint fogyaszt száz kilométeren. A fapados modellt nagyjából 1600 euróért kínálják, jövőre félmillió, 2012-ben egymillió Nano készül majd.
Az európai környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági normáknak is megfelelő Tata Nano ötezer euróba kerül majd.