Imázsépítőt keres a Fellegi-minisztérium, de minek?
Gyorsított tárgyalásos közbeszerzést írt ki a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) kommunikációs stratégiai- és szakpolitikai tanácsadásra, valamint véleménykutatásra és kapcsolódó közvéleménykutatási szolgáltatásokra - a felhívás a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Annak ellenére, hogy a Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság tegnap - a Nézőpont Intézet megbízásait firtató kérdésre - azt közölte a Népszavával, hogy "a médiaelemzést az apparátuson belül oldják meg, az államtitkárságnak van médiafigyelő osztálya, amely az előző ciklusban a Miniszterelnöki Hivatalon belül működött. Emiatt a kormányzat nem költ pénzt médiafigyelésre, sajtómegjelenés-monitorozásra és közvélemény-kutatásra sem".
A kiírás szerint a feladatok körébe tartozik az általános stratégiai tanácsadás, személyi pozicionálással-, imázsépítéssel kapcsolatos tanácsadás, és "a közigazgatási kérdésekkel kapcsolatos" tanácsadás is. Ajánlatot az a cég tehet, amely rendelkezik 2007. és 2009. között összesen legalább hat darab, és együttesen nettó 150 millió forintot elérő tanácsadási referenciával.
A gyorsított tárgyalásos közbeszerzést azzal indokolja az NFM, hogy a rendelkezésére álló forrást június 30-ig el kell költenie, ugyanakkor annak összegét nem közlik. Azért hogy a megalapozó anyagok - megfelelő minőségben - május 31-ig elkészülhessenek és így a pénzügyi teljesítés június végéig megtörténhessen, a szerződést legkésőbb február elejéig meg kell kötni.
Az első forduló jelentkezési határideje január 14. Az NFM január 24-én hirdeti ki a második fordulóba jutott jelentkezők neveit, és ezt követően kezdi meg velük a tárgyalást.