Kiköt a Szigeten a Vodafone?
Információink szerint nem a több más Sziget-rendezvényt - így a Balaton Soundot illetve a Volt fesztivált - támogató T-Mobile-ról van szó. A Pannonon pedig szakértőink csodálkoznának, mert a korábbi Sziget-támogató mobilcég három éve összerúgta a port a szervezőkkel. Ugyanakkor nem zárnák ki, hogy a Pannon önálló márkája, a Djuice valamikor szintén megjelenhet.
Korábban Gerendai Károly fő szervezőtől megtudhattuk: bevételeik mintegy 20 százaléka származik a szponzoroktól. Ezt a rendezvény 2,5 milliárdos költségvetésére vetítve egy „bemutatja" szponzori tarifa 100-200 millió forintra tehető. A Pepsi 2003-as kiesése óta a rendezvény drágább „névadó" helye üres, így a Dreher több éve egyedül állja a „bemutatja" szponzori díjat. A Sziget Kft.-nél információinkat nem kívánták kommentálni.