Kiakadtak a magyar H&M vásárlók
Ezt ugyanakkor nem lehet megtenni és a vállalkozásnak teljesítenie kell azokat az ügyleteket, amelyekben már ténylegesen visszaigazolta a termékeket az eredeti áron – mutat rá a szervezet.
A fogyasztók által a közösségi oldalakon oly sokszor hivatkozott és kiposztolt, a cég részéről adott korábbi írásos tájékoztatás szerint is: „Véglegesített rendelés esetében a csomag után fizetendő összeget, a visszaigazoló e-mailben feltüntetett végösszeg alapján kell kiegyenlíteni".
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége felhívja a H&M figyelmét, hogy teljesítenie kell a már véglegesített megrendeléseit az eredetileg vállalt áron.
Az elektronikus kereskedők kötelezettségeit nem csak jogszabály határozza meg. Pontosan az a lényege az online vásárlásnak, hogy ha a fogyasztó megbízik az interneten hirdető vállalkozásban és leadja megrendelését, a cég pedig írásban visszaigazolja azt, akkor ennek eleget is kell tennie. Ha ez pedig nem így történik, akkor az a fogyasztók digitális kereskedelembe és persze a cégbe vetett bizalmát ássa alá.