Kész a központi kormányzati IT-rendszer
Száz százalékban uniós forrásból valósult meg a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató (NISZ) Zrt. Központosított Kormányzati Informatikai rendszer projektje, melynek célja, hogy az érintett intézmények különálló informatikai struktúráját egységes rendszerbe vonja, azaz központosított, egységes, korszerű szolgáltatások váltják ki a korábbi megoldásokat.
A kétmilliárd forint költségvetésű projekt nyolc intézményben csaknem háromezer közigazgatási dolgozó munkáját érinti. A 2011-ben indult projektben a Belügyminisztérium, az Emberi Erőforrások Minisztériuma, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium, a Miniszterelnökség, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Nemzetgazdasági Minisztérium, a Vidékfejlesztési Minisztérium, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság eltérő informatikai rendszereit egységesítették és vonták egy ellátási körbe.
A NISZ Zrt. munkatársai a központi címtárat egységesítették, az elavult munkaállomásokat (2640 személyi számítógépet, és 350 notebookot) korszerűre cserélték, telepítették újra. A cél az volt, hogy az újonnan bevezetett menedzsment-rendszerek hatékonyan működjenek.