Kampányra van pénz: bevált partnernek kétmilliárd
A HG 360 Reklámügynökség Kft. nyerte meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) nettó 1,57 milliárd, bruttó kétmilliárd forint értékű közbeszerzését - számolt be a napi.hu. A cég feladata az Európai Unió társfinanszírozásával megvalósult, illetve megvalósuló kormányablakok működésének bemutatására és népszerűsítésére vonatkozó kommunikációs kampány lebonyolítása.
A keretösszegben a médiavásárlás, a kreatív tervezés valamint a gyártással kapcsolatos feladatok megtervezése is benne van - derül ki az Európai Unió közbeszerzési értesítőjéből. A vállalkozás egyedüli ajánlattevőként nyerte meg a NKH gyorsított meghívásos közbeszerzését, az eljárás eredményéről október 12-én döntöttek.
Mindezt rendkívüli sürgősséggel bonyolították. Amit a hivatal az uniós pénz mielőbbi elköltésével indokolt. Vagyis azzal, hogy a 2007-2013-as uniós időszakban rendelkezésre álló technikai segítségnyújtási keretet 2015 végéig lehet felhasználni.
A HG 360 részt vett a kormányzat egyik vitatott, a migrációs helyzettel kapcsolatos kommunikációs kampányának lebonyolításában is, kétszer nettó 300 millió forintért végezte el a hirdetési feladatokat. A első szerződést júliusban, a másodikat szeptemberben kötötték a céggel. A HG 360 az egyike azon társaságoknak is, amelyek kivehetik részüket az NKH 25 milliárd forint keretösszegű, kormányzati kommunikációs feladataiból. Emellett a a Miniszterelnökség "a magyar reformok működnek" kampányában is részt vett.