Jól futott tavaly az NN Csoport szekere

Nem lehetett panaszra oka tavaly az NN Csoportnak, miután nettó eredménye 588 millió euróra futott fel, ami 82,6 százalékos növekedés az előző évihez képest.

Az új szerződések állománydíja 2014 utolsó három hónapjában 264 millió euró volt, ami 8 százalékkal alacsonyabb ugyan a 2013. IV. negyedévihez képest, ám az év egészére nézve az értékesítési eredmények 12,9 százalékkal nőttek, és meghaladták az 1,3 milliárd eurót. Az új üzlet értéke 2014 egészére vetítve 196 millió euró, ami 51,9 százalékos növekedést jelent.

Az NN európai biztosítási üzletágának új szerzéseiben nőtt az életbiztosításhoz kapcsolódó termékek súlya. Az új szerződések állománydíja 7,7 százalékkal nőtt a 2013. évihez képest változatlan árfolyamok mellett, köszönhetően annak, hogy az európai leányvállalatok szinte mindegyike jobb eredményt ért el az életbiztosítások értékesítésében, az életbiztosítási védelmet nyújtó termékek értékesítése pedig 16,9 százalékkal nőtt.

Az NN Csoport vállalatai világszerte idén vezetik be az NN márkanevet. 2015-ben a magyarországi ING Biztosító is visszatér az NN névhez.
Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.