Jó fogást csináltak az Expresszel

A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező expressz.hu-t a Magyarországról kivonuló TME-csoporttól.A havi több mint egymillió egyedi látogatót számláló expressz.hu régi résztvevője az apróhirdetési piacnak, ám a közelmúltban a portál tulajdonosai úgy határoztak, hogy kivonulnak Magyarországról - a Schibsted ezt követően döntött az online üzletág felvásárlása mellett. Az itt található hirdetések többsége felkerül a Jófogásra, ami a mai igényekhez igazodva szolgálja majd ki a korábbi expressz.hu hirdetőket is.

„Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat” – mondta Peresztegi Zoltán, a Schibsted  csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnöke. „A jófogás.hu hatékonyságát az Ipsos Zrt. legfrissebb kutatása is igazolta, és a továbbiakban is mindent megteszünk annak érdekében, hogy fejlesztéseinkkel még magasabb színvonalon szolgálhassuk ki régi és új ügyfeleinket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is” – tette hozzá Budai László, a Schibsted Hungary ügyvezető igazgatója.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.