Internet nélkül a Btel ügyfelei

Ma reggel internetszolgáltatás nélkül maradtak a Business Telecom ügyfelei. A cég szolgáltatásainak elérhetetlenségét több ügyfél is jelezte az Internetet.hu távközlési ár-összehasonlító portálnak, emellett az üzleti előfizetők szolgáltatásai is leálltak. Az utóbbi időben az alternatív szolgáltató több problémával is küzdött, többek között ennek hatására eladta xDSL-ügyfélállományának jelentős részét a Vidanetnek, amelynek ügyfelei szerdán szintén leállásra panaszkodtak – olvasható a Internetet.hu közleményében.

Amennyiben a szolgáltató 72 órán belül nem hárítja el a hibát, az ügyfél felé kötbért kell fizetnie. Az NMHH meghatározása szerint „a kötbér mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző hat hónapban az előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással kapcsolatban kifizetett díj átlaga alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa". Tehát például egy havi fix 3000 forint értékű internetcsomag esetén az egy napos késedelmi díj 800 Ft, amelyet a következő havi számlán ír jóvá a szolgáltató - hívja fel a figyelmet az Internetet.hu. Más kérdés mi a helyzet a problémáktól roskadozó Btel esetében.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.