Hóban rekedt? Így kaphat kedvezményt a mobilszámlából!
A Vodafone és a Telenor a Facebookon már közzétette, hogyan segít azoknak, akik a rendkívüli időjárási viszonyok miatt a hosszú hétvégén a hó fogságába kerültek. A Vodafone-nál online nyomtatványt kell kitölteni, a Telenornál elég SMS-t küldeni. A pórul járt és bajba került embereknek mindhárom szolgáltató segítséget ígért már a hosszú hétvégén, most közlik a részleteket. Ahogy befut a Magyar Telekom tájékoztatása, azt is közzétesszük.
A Vodafone a következőt közölte: a hóban elakadt ügyfeleik normál díjas hívás- és SMS-költségeit vállalják, amelyek a kritikus 72 órás időszakban keletkeztek. Vasárnap éjfélig a következő online nyomtatványon lehet igényelni a kedvezményt. – Feltöltőkártyás ügyfeleinknek április 15-ig töltjük fel egyenlegét az átvállalt összeggel, míg számlás előfizetőink következő számlájukon láthatják majd a jóváírást – közölte a szolgáltató, amely a regisztráció és ellenőrzés után SMS-ben is tájékoztatást küld a kompenzáció pontos összegéről. További információ itt: http://www.vodafone.hu/jovairas.
– Március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt sok ügyfelünk az utakon ragadt, sok ügyfelünk elakadt családtagjaiért aggódott, sok ügyfelünk elindult segíteni a bajbajutottakon. Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat – írja a Telenor, amely elsősorban az utóbbi ügyfélkörnek kíván segíteni. Ha elküldik a 1747-es számra a HÓVIHAR szót (ez egy ingyenes sms), kedvezményt biztosítanak az ügyfelek számára. Ennek határideje március 27. – Az sms elküldésével ügyfeleink hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét – írja a Telenor.