Háromszáz fős ügyfélszolgálatot nyitott az Emirates
A magyar kormány 300 millió forinttal támogatta a beruházást, amely a teljes érték tíz százalékát jelenti. Vagyis, minden munkahelyhez egymillió forinttal járult hozzá az állam. Szabó László, a Külügyi és Külgazdasági Minisztérium államtitkára elmondta: egyedi kormánydöntés alapján támogatták ennek a központnak a létrehozását. Eddig 91 különböző szolgáltató-központ működik Magyarországon.
A légitársaságnak összesen hat ilyen ügyfélkapcsolati központja van, amelyek évente tízmillió hívást kezelnek. Alapos mérlegelés alapján tíz város közül választották Budapestet. Ide futnak be a világ minden tájáról azok a hívások, amelyek a repülőjegyek foglalásával, módosításával és a légitársaság egyéb szolgáltatásaival kapcsolatosak.
Például, a business- és első osztályú jegyekhez az Emirates limuzin-szolgáltatást is kínál, s a sofőröket is az ilyen ügyfélszolgálati vonalakon lehet megrendelni. – A magyar kormánytól kapott támogatás mellett döntésünkben jelentős szerepet játszott a kiváló minőségű távközlési infrastruktúra, s a magasan képzett, tehetséges munkaerő is szerepet játszott – mondta Karen Bell-Wright, a légitársaság ügyfélkapcsolatért felelős vezérigazgató-helyettes.
A világon több, mint 2200, több nyelven beszélő munkatárs dolgozik ezekben a központokban. Európában Manchesterben, valamint Mumbaiban, New Yorkban, Dubaiban, Melbourne-ben és a kínai Guangzhou-ban működik még ilyen.