Harminc százalékkal növelte nyereségét a Lenovo
Kína legnagyobb PC-gyártója 108 millióról 141 millió dollárra növelte a nettó profitját, 8 milliárd dolláros árbevétel mellett. Növekedést tekintve tehát a Lenovo megelőzi a Dell-t és a HP-t is, a legnagyobb konkurenseket. Piaci részesedése 15 százalékra nőtt, amivel a második helyre jön föl a vállalat.
Az első három hónapban 24,4 százalékkal növelték az eladásaikat az előző év azonos időszakához képest, holott az iparági előrejelzések szerint átlagosan csaknem két százalékkal estek a PC-eladások. A bruttó nyereség az előző év azonos időszakához képest 30 százalékkal nőtt, 12 százalékos bruttó árrés mellett.
Az üzemi nyereség az előző év azonos időszakához képest 48 százalékkal, 182 millió dollárra nőtt. Az első negyedévben az egy részvényre jutó nyereség 1,37 cent lett. Az eladásokat a laptopok vezetik, ezek a gépek adják a Lenovo összes árbevételének 54 százalékát.
A Lenovo a kínai Wuhanban K+F és gyártó bázist létesít, ahol a mobil internetes és otthoni használatra szánt digitális termékeiket fejlesztik. A gyártás várhatóan 2013 októberében indul.