Harc a sörösökért: korsóval adnak egy pohárért

Afféle torkos pénteket hirdetett a Dreher: a sörgyár az akciójához csatlakozó sörözőkben, vendéglőkben egy pohár Arany Ászok áráért egy korsóval ad májustól szeptemberig - így akarja visszacsalogatni az egyre inkább csak otthon sörözgetőket a vendéglőkbe.

Aranypénteket hirdetett a Dreher Sörgyárak Zrt. Az elmúlt években befutott akció lett a vendéglőkben az árengedményes Torkos csütörtök. Hasonlóba vágott bele a Dreher, csak éppen három hónapig minden héten. A sörgyár vezetői szerint a válság hatására átalakultak a hazai fogyasztási szokások: a vásárlók az otthoni fogyasztást részesítik előnyben vagy olcsóbb kategóriát választanak. Ezt a trendet szeretnék megfordítani az új akciójukkal, amelynek az a lényege, hogy a csatlakozó sörözőkben, vendéglőkben péntekenként egy pohár áráért egy korsó Arany Ászokot kapnak a vendégek. Ezzel akarja visszacsalogatni az otthon ülőket a Dreher, amely ettől nyilván azt is reméli, hogy társaságban több fogy, mintha a társaság tagjai egyedül otthon fogasztanak.

- Ez az akció nem csak az idei évről és néhány százaléknyi piaci részesedésről szól, országszerte több ezer vendéglátóegység csatlakozott a kezdeményezésünkhöz. Magyarország piacvezető sörgyáraként egy eszközt adnunk a partnereinknek, amivel visszacsábíthatják a vendégeiket. Továbbá gondolkodásmód-váltást szeretnénk elérni a vendéglátós szektorban: lássák, hogy igenis érdemes kreatív, egyéni ötleteket alkalmazni a forgalom növelése érdekében – összegezte az Aranypéntek akciójuk céljait Kovács Sándor Lóránt, a cég vállalatfejlesztési iagazgatója a beharangozó sajtótájékoztatón. A Dreher azt reméli, hogy az Aranypéntekkel a péntek esti sörözés rendszeres programmá válhat az akció után is, és bízik abban is, hogy a konkurens márkák fogyasztói, illetve forgalmazói közül sikerül többeket átcsábítania.

A Torkos csütörtökből általánosan alkalmazott forgalomösztönzési eszköz lett néhány év alatt a magyar vendéglőkben, kérdés, hogy a piacvezető sörgyár pénteki lépésére hogyan reagálnak a konkurensek. Ha az átcsábítás sikeres lesz, akkor a többiek lépéskényszerbe kerülnek. Az eredmény a vevőcsábító ötletek és árak harca egyaránt lehet.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.