Gödörben a TV2 nézettsége

Négymilliárd forintos, közel 20 százalékos bevételcsökkenést vár idén a TV2 - írja a Napi Gazdaság. A kereskedelmi adó nézettsége saját bevallása szerint mély gödörbe került, ez viszont nem érinti reklámbevételeit.

Nagyjából 17 százalékos, azaz négymilliárd forintos bevételcsökkenést vár 2009-re a TV2 - írja Kovács Krisztián kereskedelmi igazgatóra hivatkozva a Napi Gazdaság a hétfői számában.

A kereskedelmi igazgató szerint a forgalom lényegében együtt mozog a reklámpiaci trenddel.

A konkurens RTL Klub saját bevételi várakozásait alapul véve a TV2 úgy számol, hogy némi piacot nyer a hirdetők körében.

Kovács elismerte, hogy a TV2 az idei őszi szezonban a nézettséget tekintve mély gödörbe került, s több műsorral is presztízsveszteséget szenvedett. Az igazgató szerint ez nem érinti a hirdetési bevételeket.

Kiss Péter, a csatorna új programigazgatója a gyengébb őszi szereplést azzal magyarázta, hogy a válság miatt több száz millió forintot kellett visszavenni a műsorgyártástól, a nyáron pedig sokat ismételtek, ami magában hordozza annak veszélyét, hogy a nézők leszoknak a csatornáról.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.