GfK: az olcsóbb termékeket keresik a vásárlók

Tavaly a kiskereskedelmi forgalom 1,9 százalékkal 2.789 milliárd forintra nőtt, ez az 5,4 százalékos áremelkedésnek, a 0,4 százalékos mennyiségi csökkenésnek, illetve a 3,1 százalékos termékstruktúra-váltásnak (az olcsóbb termék választásának) az eredője – mondta Vella Rita, a GfK Hungária piackutató ügyfélkapcsolati igazgatója sajtótájékoztatón kedden Budapesten.

Egyedül a diszkontáruházak nyertek, a forgalmuk 14 százalékkal növekedett 2011-ben – tette hozzá az igazgató.
Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója szerint az idén nem lesz trendforduló a kiskereskedelemben, inkább 1 százalékkal csökken a piac.

 

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.