Fesztiválokra lő a turizmusmarketing
A Budapesti Tavaszi Fesztivál közönségének jelentős része külföldről érkezik, így a szervezők számára rendkívül fontos a nemzetközi kommunikáció, valamint a Budapest és a kulturális vonzerők iránt érdeklődő potenciális utazók megszólítása többek között a Magyar Turizmus Zrt. csatornáin és külképviseleti hálózatán keresztül.
A Magyar Turizmus Zrt. presztízsértékűnek tartja az eseményt, amely kiváló eszköz arra, hogy Magyarország felé fordítsa a nemzetközi figyelmet, ezzel is növelve a vendégforgalmat. A két szervezet közötti együttműködés része a november közepén kezdődő, forgalomélénkítő Budapest Winter Invitation elnevezésű kampány is, amelyben a 2013-as Budapesti Tavaszi Fesztivál mint kiemelt kulturális vonzerő jelenik majd meg.
A Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. a következő évek eseményeinek sikeres előkészítése érdekében további partnerségi megállapodásokat készít elő a hazai és nemzetközi turisztikai szakmával. A turizmus felé az intenzívebb nyitást segíti az összeolvadás a Budapesti Turisztikai Desztinációs Marketing Nonprofit Kft.-vel - olvasható a közleményben.