Fesztiválokra lő a turizmusmarketing

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. és a Magyar Turizmus Zrt., mivel a Budapesti Tavaszi Fesztivál (BTF) célközönségének jelentős részét a külföldi vendégek adják.

A Budapesti Tavaszi Fesztivál közönségének jelentős része külföldről érkezik, így a szervezők számára rendkívül fontos a nemzetközi kommunikáció, valamint a Budapest és a kulturális vonzerők iránt érdeklődő potenciális utazók megszólítása többek között a Magyar Turizmus Zrt. csatornáin és külképviseleti hálózatán keresztül. 

A Magyar Turizmus Zrt. presztízsértékűnek tartja az eseményt, amely kiváló eszköz arra, hogy Magyarország felé fordítsa a nemzetközi figyelmet, ezzel is növelve a vendégforgalmat. A két szervezet közötti együttműködés része a november közepén kezdődő, forgalomélénkítő Budapest Winter Invitation elnevezésű kampány is, amelyben a 2013-as Budapesti Tavaszi Fesztivál mint kiemelt kulturális vonzerő jelenik majd meg. 

A Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. a következő évek eseményeinek sikeres előkészítése érdekében további partnerségi megállapodásokat készít elő a hazai és nemzetközi turisztikai szakmával. A turizmus felé az intenzívebb nyitást segíti az összeolvadás a Budapesti Turisztikai Desztinációs Marketing Nonprofit Kft.-vel - olvasható a közleményben.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.