Félmilliárdból hirdeti sikereit a kormány
A Magyarország jobban teljesít című kampányban szórólapokon, különböző – rádiós, televíziós, nyomtatott és online – médiafelületeken, valamint óriásplakátokon juttatja el a kormány az információkat a lakossághoz – közölte Giró-Szász András kormányszóvivő. Szavai szerint mind térben, mind időben jobban teljesít az ország, hiszen a foglalkoztatottság, az államadósság és a hiány mutatói jobbak, mint az előző időszakokban, miközben az országnak nem kellett olyan jelentős jövedelem-mérséklődést elszenvednie, mint a nyugat-európai államok némelyikének.
A kormányszóvivő tájékoztatása szerint a kampányt ezen a héten kezdik el, és egy hónapon át tart. A lebonyolításra közbeszerzési eljárással választották ki az IMG Inter Media Groupot.
A társaság a Hvg.hu írása szerint 550 millió forintos szerződést írt alá, ám a keret 450 millió forinttal megnövelhető. A keretszerződés 2014 májusáig szól, így nem tudni, a jelenlegi kampány pontosan mennyit emészt majd fel. A szóvivő tájékoztatása szerint ez függ a médiafoglalásoktól is.
Az IMG Inter Media Group Kft. többségi tulajdonosa Patonai Péter, a Magyar Fejlesztési Bank volt elnök-vezérigazgatója, aki a Kreatív Online információi szerint januárban kivásárolta a társaságot alapító cégtársát, Somogyi Miklóst, a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ) elnökét. Patonai közvetett érdekeltségébe tartozik még egyébként az A38 hajót működtető Zászlóshajó Kft. is.
Az IMG 2011-ben 4 milliárd feletti árbevételt, és 256 millió forintos üzemi eredményt ért el.