Fejlesztésekkel rövidíti a sorokat a Posta

Jobban teljesít a Magyar Posta: az állami vállalat saját statisztikái szerint kevesebbet kell sorban állni az ügyintézéshez. Húsz másodperc átlagban komoly javulás, és egyre több olyan ügyfél van, akit négy perc alatt vagy hét percen belül kiszolgálnak a hivatalokban.

170 milliószor találkozik ügyfeleivel a Magyar Posta egyetlen év alatt. A 2700 hivatalból és más típusú postai szolgáltatóhelyből álló hálózata az állami cégekre jellemző múlt miatt sokak fejében még mindig idővámpírnak számít, pedig egy év alatt három százalékkal nőtt a hét percen belül kiszolgált ügyfelek aránya. Így július végén több mint 80 százalék volt. A Magyar Posta statisztikái azt mutatják, hogy egyre csak gyorsul az ügyintézés a postákon, ráadásul immár modern szolgáltatásokat is nyújt a kürtös vállalat. 

Koncentrálnak a modern online szolgáltatásokra is, mint a mobiltelefonos csekkbefizetés, s csomag- és csekkautomata, és más mobil fejlesztések, melyeknek köszönhetően egyre apad a sorban álló ügyfelek száma. A munkaerő-kapacitást valamennyi postán a mért ügyfélforgalomhoz, valamint a várható forgalomfelfutáshoz igazította a vállalat, így sokkal flottabb lett az ügymenet, mint a korábbi években, s csökken az átlagos várakozási idő, amely 2015 első félévében 4 percre rövidült. Ez csaknem húsz másodperces javulást jelent a 2014-es adatokhoz képest.

A cég közleménye szerint a pénzügyi szolgáltatások igénybevételéhez, valamint egy csomag vagy levél feladásához például átlagosan alig több, mint négy percre van szükség, míg a csekkbefizetés elintézéséhez való hozzáférés átlagosan három és fél percre rövidült.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.