Facebook nem, Manchester United igen
Sanghajban azt is bejelentette a GM, hogy a One World Futbol projekt keretében „szétrúghatatlan” focilabdákkal látja el a világ elmaradott térségeit, és hároméves egyezmény keretében a Chevrolet világszerte másfél millió labdát adományoz háborús övezetek, menekülttáborok, katasztrófaövezetek és egyéb hátrányos vidékek lakóinak.
A Chevrolet ötéves partneri megállapodást kötött a Barclays Premier League óriásával, a Manchester United csapattal, így a klub hivatalos autós partnere lesz. Mai bejelentésével a Chevrolet elkötelezte magát arra, hogy szponzorálásának középpontjában mindig a focirajongók állnak majd, és a támogatással az egyesület szurkolói az egész világról minden eddiginél közelebb kerülnek a játék élvezetéhez. A globális partnerség részleteit ünnepélyes keretek között ma hozták nyilvánosságra a Sanghaji Tudományos és Műszaki Múzeumban a Chevrolet és a Manchester United képviselői.
"A Manchester United szurkolói a leglelkesebbek az egész világon," mondta a General Motors globális marketing-vezetője, Joel Ewanick. "A Chevrolet-család büszkén lép partnerségre a Manchester Uniteddel, és azon lesz, hogy bevonja a klub drukkereit mindenbe, amit csinál."
David Gill, a Manchester United igazgatója kifejtette: "Noha két nagyon különböző területet képviselnek, sok közös értéken osztozik a Chevrolet és a Manchester United. Akárcsak klubunk, az autómárka is dicső múltra tekint vissza, nemrég ünnepelte százéves jubileumát, és globális márkává fejlődött, több mint 140 országban adja el autóit. Ezenfelül szintén az a célja, hogy a maga nemében a legjobb legyen, ezért örömmel üdvözlöm a Chevroletet Hivatalos Autós Partnerünkként."
Richard Arnold, a Manchester United kereskedelmi igazgatója a következőket fűzte hozzá: "A Unitednek 659 millió szurkolója és támogatója van szerte a világon, ezért a Chevrolet elkötelezettsége a labdarúgás iránt és a szándék, hogy saját rajongóit közelebb hozza klubunkhoz, nagyon érdekes nekünk. Ez az első alkalom, hogy összefogunk egy amerikai autómárkával. Mivel az Egyesült Államokban nő a klub és az angol labdarúgás népszerűsége, reméljük, hogy az együttműködés révén bővülni fog a szurkolótáborunk az országban."