Érthetőbbek lesznek az életbiztosítások?

Az egész pénzügyi szektor profitál majd abból, hogy januártól még szélesebb körű tájékoztatást ír elő a felügyelet az életbiztosítások értékesítésekor. 
Az egész pénzügyi szektor profitál majd abból, hogy januártól még szélesebb körű tájékoztatást ír elő a felügyelet az életbiztosítások értékesítésekor. A 4Life Direct üdvözli, hogy a nemzetközi gyakorlatot immár a magyar szabályozásba is beépítették - írta közleményében a társaság. Ennek eredménye lehet az ügyfelek növekvő bizalma, amelyből nemcsak a biztosítók profitálhatnak, hanem a teljes pénzügyi szektornak is a hasznára válik.

Az MNB arra törekedett az új szabályozással, hogy az életbiztosítások, a különböző konstrukciókról minél többről fair és érthető tájékoztatást kapjon az ügyfél. Az emberek többsége különösen azért igényli ezt, mert járatlanok ezen a téren.

Bár a 4Life Direct nem értékesít befektetési egységekhez kötött (unit-linked) biztosításokat, a társaság szerint az átlátható kommunikáció és a termékek objektív összehasonlítása kiemelten fontos. A telefonos értékesítést követően a helyes gyakorlat, üdvözlő SMS-sel kezdődik, majd a komplett biztosítási csomagot elektronikus levélben és futárral is eljuttatják az ügyfélnek, hogy legyen idejük a dokumentumok tanulmányozására. Az első díjfizetés esedékessége előtti napokban pedig újra fel kell hívni a szerződő felet, hogy mindent megértett-e a konstrukcióval kapcsolatban, van-e kérdésük.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.