Érthetőbbek lesznek az életbiztosítások?
Az MNB arra törekedett az új szabályozással, hogy az életbiztosítások, a különböző konstrukciókról minél többről fair és érthető tájékoztatást kapjon az ügyfél. Az emberek többsége különösen azért igényli ezt, mert járatlanok ezen a téren.
Bár a 4Life Direct nem értékesít befektetési egységekhez kötött (unit-linked) biztosításokat, a társaság szerint az átlátható kommunikáció és a termékek objektív összehasonlítása kiemelten fontos. A telefonos értékesítést követően a helyes gyakorlat, üdvözlő SMS-sel kezdődik, majd a komplett biztosítási csomagot elektronikus levélben és futárral is eljuttatják az ügyfélnek, hogy legyen idejük a dokumentumok tanulmányozására. Az első díjfizetés esedékessége előtti napokban pedig újra fel kell hívni a szerződő felet, hogy mindent megértett-e a konstrukcióval kapcsolatban, van-e kérdésük.