Minden ugyanolyan lesz a jobb és a bal oldalon
A jobb pálya kivitelezése során első ütemben a 1. számú főút felé vezető szakaszt újítják fel. A meglévő jobb pálya négy sávjából kettőt a munkálatok idejére lezártak. A szakaszon 3 kilométer hosszan pályaszerkezet cserét végeznek. Új portálszerkezeteket, változtatható jelzésképű táblákat, két magasságkorlátozó kaput is kiépítenek, a teljes forgalomtechnikai és vízépítési rendszert megújítják. Az M1-es szakaszon az M0-ás csomóponti elválás környezetében 5 új portálszerkezet épül, tájékoztató táblaképekkel. Az M7-M1 közös kivezető szakaszán pedig további 2 portálszerkezetet és üzemi hírközlési alépítményt létesítenek. A munkálatok miatt várhatóan augusztus végéig forgalomkorlátozás lesz.
A bal pálya mellett további befejező munkálatokat végeznek, a vállalkozó a vadvédő kerítés építése után ősszel növényeket telepít majd. A kivitelezés azonban ezen a szakaszon már forgalom- és sebességkorlátozás nélkül zajlik.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában valósul meg az M0-s autóút M1-es és M7-es autópálya közötti 2,7 km hosszú szakaszának bővítése. A fejlesztés keretében a bal pálya kiépítésével 2x3 sávot és egy leálló sávot alakítanak ki. A kivitelezés befejezésével, 2015 őszétől az autósok az M3-as irányába és Győr felé is három forgalmi sávot használhatnak majd.
Az M1-M7 közötti fejlesztés 85 százalék uniós és 15 százalék hazai forrás felhasználásával valósul meg, a Bentonútépító Zrt. kivitelezésében nettó 6 milliárd forint értékben.