Első helyre úszott a magyar pisztráng
A párizsi SIAL szervezet által kétévente, 29 ország részvételével megrendezett nemzetközi élelmiszeripari termékversenyen először nyert magyar pályázó. A PLP Seafood Hungary Kft. által gyártott és fejlesztett Selfish Pisztráng kettős győzelmet aratott, miután Montrealban elnyerte a „hűtött nem tejtermék” kategória díját, valamint a SIAL d’Or országdíjat is. Így a Selfish pisztráng versenybe szállhat az októberi párizsi megmérettetésen, ahol a SIAL d’Or Global cím a tét. Idén 9 kategóriában 243 terméket mutattak be a világ legnagyobb élelmiszeripari innovációiból Montrealban, ahova 8 magyar termék jutott be. A zsűriben Magyarországot a Trade magazin képviselte.
A Budaörsi Halpiacon gyártott Selfish termékcsalád konyhakész, friss halakat tartalmaz, melyeket a Sealed Air által kifejlesztett Darfresh mikrózható tálcákba, illetve süthető vákuumtasakokba csomagolnak. A frissen tartó és süthető fóliát most először fejlesztették ki és alkalmazták halak esetében a világon. A hal 7 napig friss marad a fóliában, csak egyszerű hűtést igényel, majd fóliával együtt, a benne lévő fűszervajjal csak egyszerűen behelyezzük a sütőbe, és 10 perc múlva tálaljuk.
A Seafood hétköznapi ínyenceknek szánt innovatív termékcsaládja jelenleg 8 kiszerelésben, köztük a Montrealban győztes termék, a Selfish Pisztráng zöldfűszeres vajjal, valamint a Selfish norvég lazacfilé zöldfűszeres vajjal már kapható az Interspar áruházakban, a nagyobb Spar és Match boltokban, és természetesen a Budaörsi Halpiacon.