Élesedik a harc a lapostévé-piacon
Persze nem önzetlenül teszi ezt, hanem azért, hogy hosszú távon lekösse magának a Sharp LCD-kijelző-gyártókapacitását, és a legkorszerűbb OLED (szerves fénykibocsátó dióda) technológiájú képernyőkből is biztosítsa saját ellátását, valamint növelje előnyét a tévépiacon második helyezett LG-vel és a harmadik Sonyval szemben. A Samsung tavaly világszerte 51 millió lapostévét értékesített.
A jövő egyértelműen a hajlékony és ultavékony OLED kijelzőké, ezek az eddig ismerteknél is sokkal fényesebb és élesebb képet tudnak produkálni, miközben energiafogyasztásuk is sokkal alacsonyabb.
A Samsung az új generációs, felsőkategóriás tévékészülékeinél az OLED technológiára tér át, s ehhez volt szüksége magához láncolni a fejlesztésben és gyártásban élen járó Sharpot. Ráadásul aprópénzért, hiszen a szerdai záróárnál 15 százalékkal olcsóbban jut majd a részvénycsomaghoz.