A közműfogyasztók körében továbbra is legnépszerűbb a telefonos ügyintézés, de egyre népszerűbb az internet. Az e-mail azonban kevéssé közkedvelt.
Egyre többen intézik neten a közműügyeket
A felhasználók körében továbbra is legnépszerűbb kapcsolattartási mód a telefonos ügyintézés - idéz a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) friss közleménye 2014 végi fogyasztóielégedettség-vizsgálatuk eredményeiből.
A lehetőségek közül az internet egyre fontosabb szerepet kap, 2014-ben az ügyet intéző lakossági válaszadók közel egynegyede ezt a kapcsolattartási módot vette igénybe. A különböző ügyfélszolgálati lehetőségek közül országos szinten az internetes ügyfélszolgálat megítélése a legkedvezőbb. Amíg 2008-ban még csak 11 százalék használta, 2012-ben már 26 százalék, 2014-ben pedig 27 százalék. Az elektronikus levél igénybevétele 2009 óta 5 százalék körül áll: az eltérések itt statisztikai hibahatáron belüliek.