Egyedül tömködi a lyukakat ezentúl a General Motors
Woods kilenc éve a General Motors egyik „arcaként”, a Buick márka modelljeit népszerűsítette. Szerződése elvben még a jövő évre is szólt, de a mai helyzetben túl sokba kerül a GM-nek, ezért december végével közös megegyezéssel elválnak útjaik. Amint azt a detroiti autógyártó szóvivője, Pete Ternes egy interjúban elismerte, a golfozóval már régóta tárgyaltak a válás feltételeiről, annál is inkább, mert Woods a jövőben elsősorban saját, Tiger márkáját szeretné építeni.
A békés válás feltételeiről sem Ternes, sem Mark Steinberg, Woods ügynöke nem kívánt részleteket elárulni. A golfozónak azért biztosan marad mit a levesbe aprítania, hoszen a Golf Digest magazin összesítése szerint csak tavaly 122,7 millió dollárt keresett a golfpályán és azon kívül.
A General Motors 20 százalékkal akarja marketing kiadásait csökkenteni, egyik eleme a Woods-szerződés felmondása. Valószínűleg nagyobb megtakarítást érnek el azzal, hogy a „jelentősen” csökkentik a sportesemények szponzorálására félretett keretetet. Az ilyen amerikai rendezvényeken a GM többnyire a Chevrolet márkát népszerűsítette eddig.
(Forrás: Bloomberg)