Duplázna a Djuice
Négyszázezer előfizetővel rendelkezik a Djuice, a Telenor Magyarország 15-26 éves fiataloknak szóló mobilmárkája. Biró Balázs, a márka vezetője elmondta: hetvenezerrel növekedett az előfizetéses ügyfeleik száma, ami azzal együtt is jó eredménynek számít, hogy a korhatár megszabása miatt körülbelül ugyanennyi kártyás előfizető viszont kikerült a Djuice előfizetői körül. A cél az, hogy három év alatt megduplázzák az előfizetők számát.
A Djuice öt hónappal ezelőtt vált ki az akkor még Pannon néven működő Telenorból, s önálló marketinggel, valamint disztribúciós hálózattal dolgoznak. A márka egyik fő törekvése az, hogy a fiatalokat megismerve, minél inkább nekik szóló szolgáltatásokat tudjon nyújtani. Ennek jegyében új programot indítanak, amely kedvezményekkel díjazza a fiatalok tanulását és sport-tevékenységét.
A mobilmárka bemutatott egy igen részletes korosztályi kutatást, amely szerint az egyetemisták 22 százaléka gondolja úgy, hogy nem a megfelelő iskolát választotta, a fiatalok 69 százaléka dolgozna külföldön, ha lehetősége lenne rá, míg 38 százalékuk úgy véli, legalább fél év vagy még több idő kell ahhoz, hogy munkát találjon az iskola elvégzése után. A rendszeresen sportolók több mint harmada, 38 százaléka pedig csak azért sportol, hogy jobban nézzen ki, nem pedig fittsége vagy az egészsége megőrzése érdekében.