Duplázna a Djuice

A Djuice ügyfélszáma nem növekedett az indulása óta, ám van hetvenezer új előfizetéses ügyfelük, akiket sokkal jobban ismernek, mint a korábbi kártyás előfizetőket.

Négyszázezer előfizetővel rendelkezik a Djuice, a Telenor Magyarország 15-26 éves fiataloknak szóló mobilmárkája. Biró Balázs, a márka vezetője elmondta: hetvenezerrel növekedett az előfizetéses ügyfeleik száma, ami azzal együtt is jó eredménynek számít, hogy a korhatár megszabása miatt körülbelül ugyanennyi kártyás előfizető viszont kikerült a Djuice előfizetői körül. A cél az, hogy három év alatt megduplázzák az előfizetők számát.

A Djuice öt hónappal ezelőtt vált ki az akkor még Pannon néven működő Telenorból, s önálló marketinggel, valamint disztribúciós hálózattal dolgoznak. A márka egyik fő törekvése az, hogy a fiatalokat megismerve, minél inkább nekik szóló szolgáltatásokat tudjon nyújtani. Ennek jegyében új programot indítanak, amely kedvezményekkel díjazza a fiatalok tanulását és sport-tevékenységét.

A mobilmárka bemutatott egy igen részletes korosztályi kutatást, amely szerint az egyetemisták 22 százaléka gondolja úgy, hogy nem a megfelelő iskolát választotta, a fiatalok 69 százaléka dolgozna külföldön, ha lehetősége lenne rá, míg 38 százalékuk úgy véli, legalább fél év vagy még több idő kell ahhoz, hogy munkát találjon az iskola elvégzése után. A rendszeresen sportolók több mint harmada, 38 százaléka pedig csak azért sportol, hogy jobban nézzen ki, nem pedig fittsége vagy az egészsége megőrzése érdekében.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.