Duke 200-as offenzíva
Az osztrák KTM Power Sports AG 81,2 ezer motorkerékpárt adott el világszerte, ami 22,4 százalékos növekedést jelent egy év alatt, és ennél nagyobb mértékben, mintegy 30 százalékkal növelte piaci részesedését. A KTM 2011-es forgalma 526.8 millió euró (+13.4%) volt, nettó nyeresége pedig meghaladta a 20 millió eurót. A cég elnök-vezérigazgatója, Stefan Pierer szerint a sikerben jelentős szerepe volt a Duke 125-ös modellnek, és az Enduro Competition-nemzedék bevezetésének.
Az idei évben is növekedésre számít a KTM, mely a 200-as Duke Új-Delhiben tartott premierje után az Bajaj céggel együttműködve 20 ezer motorkerékpár eladását tervezi az indiai piacon, és világszerte is növeli darabszámát az osztrák cég, mely Európába, valamint az USA-ban is gyárt motorkerékpárokat.